Richting Zuid-Europa

2 januari 2024 - Kessel, Nederland

Komende vrijdag vertrekken we voor onbepaalde tijd richting Spanje en hopen via Portugal terug te keren. Terwijl ik dit typ waait en regent het behoorlijk, in het zuiden  gokken we op beter weer.

Mocht je ons niet willen volgen kun je je afmelden bij reislogger.nl of dit aan mij doorgeven.

Hopelijk rijdt onze camper als voorheen en brengt hij ons weer veilig thuis.

1. Noud Jacobs:
    2 januari 2024
    Goede reis en veel plezier gewenst Karin en Henk op jullie nieuw avontuur en leuk om jullie te kunnen volgen.
  2. Lei en Rien:
    2 januari 2024
    Wij wensen jullie een heel fijne en veilige vakantie reis.
  3. Denice:
    2 januari 2024
    Hi karin een gelukkig en gezond nieuwjaar gewenst ik ben benieuwd naar jullie nieuwe avontuur.
  4. Lia Jenniskens:
    2 januari 2024
    Zeker willen wij jullie volgen, goeie reis.
    Misschien zien we ons nog in Spanje.
  5. Herre Plantinga:
    2 januari 2024
    Goeie en mooie reis en veel plezier toegewenst! Overwinteren in Spanje staat overigens ook op ónze bucketlist.
  6. Flip en Annick:
    2 januari 2024
    Veel reisplezier! En we blijven de verhalen volgen👍😉
  7. Huub en Ineke:
    2 januari 2024
    Heel veel reisplezier gewenst en leuk om jullie ervaringen weer te lezen straks.
  8. Frans:
    2 januari 2024
    Goede reis samen. Ik kijk uit naar jullie reisverslag.
  9. Paul en Marleen:
    3 januari 2024
    Mooie reis en we verheugen er ons weer op om met jullie ‘mee te reizen’
  10. Pierre:
    3 januari 2024
    hoi reizigers, ga genieten van een mooie nieuwe reis en ontdek nieuwe vergezichten. groet, Pierre en Tonny
  11. Peter:
    3 januari 2024
    Henk en karin, heel veel reisplezier en hopelijk beter weer dan hier gr pierke en Mia
  12. Marlies Kusters:
    3 januari 2024
    Goede reis en een mooie voortzetting van indrukken en prachtige omgevingen toegewenst.
  13. Annelies:
    3 januari 2024
    Oh, heerlijk! Ook ik blijf jullie volgen en zoals Herre al aangaf, willen wij ook een keer een tijdje in het zuiden verblijven. Misschien zelfs met de varavan, dus we zijn erg nieuwsgierig wat jullie allemaal gaan zien! Heel veel plezier en veilige reis!
  14. Elianne Reubsaet:
    3 januari 2024
    Wat een fijn begin van het nieuwe jaar!
    Veel reisplezier, ga jullie zeker volgen😉
  15. Joop en Dela Janssen:
    Hoi Karin en Henk.
    Wij verheugen ons weer op jullie reisverslag.
    Goede reis en veel plezier.
  16. Ine Geraedts:
    Karin en Henk, Goed plan ! Goeie reis en tot ziens ! Theo en Ine
  17. Lizet Scheers:
    4 januari 2024
    Alle goeds gewenst voor het nieuwe jaar met nieuwe reizen. Jullie verhalen ga ik weer met plezier volgen. Goede reis en geniet ervan !
  18. Leon Lenders:
    4 januari 2024
    veel plezier en behouden vaart
  19. Maria Beumers:
    Hoi Henk en Karin.
    Alle goeds en gezondheid gewenst voor het nieuwe jaar. Weer een mooie reis. Geniet ervan.
  20. Lilian&Ton:
    4 januari 2024
    Heel veel plezier gewenst in t zonnige zuiden.. geniet ervan en hopelijk mooier en warmer weer dan hier.. met veel plezier gaan wij jullie avonturen weer lezen.
  21. Leen muurmans:
    4 januari 2024
    Heel veel reisplezier gewenst en geniet van al het moois!
    Leuk om jullie verhalen weer te volgen 🤗
  22. Els:
    5 januari 2024
    Karin en Henk, een fijne reis en kom gezond weer terug. Ik vind het leuk jullie te volgen.
  23. Jan en Els Peeters:
    5 januari 2024
    Karin en Henk. Goede reis, veel plezier en veel zon, dan geniet je vanzelf.
  24. Paul Lennaerts-Wijnands:
    6 januari 2024
    Sjoën om uch verhaole weer te kenne laeze. Fijne vakansie en vuel plezeer weer. Groetjes Ingrid en Paul
  25. Marian en Geert:
    7 januari 2024
    Jullie zijn alweer een paar dagen onderweg.
    Geniet van Zuid-Europa en tot ziens in het voorjaar in Kessel!
  26. Ron en Erna Schatorje:
    8 januari 2024
    Ik ga jullie verhalen weer volgen. Goede reis en geniet er van