Skye

Met een tussenstop in Garve

20230818_151409

en Broadsford

20230820_193644

zijn we nu op een eiland: Skye. Weer is omgeslagen, stevige wind en regen: zoals het hier hoort te zijn. Op Skye is het aanzienlijk drukker met toeristen en het is lastig een overnachtingsplek te krijgen. We hadden gepland op doorreis naar Staffin aan te gaan bij "Old man of Storr", een rotsformatie. Was hier gigantisch druk en alle parkeerplaatsen bezet, het was file lopen naar the old man, zijn maar doorgereden.

1000010736

Dag erna 22 aug terug gegaan met bus om 8 uur 's morgens, toeristen zijn dan nog niet wakker hopen we.  Klim was geen kattepis, meer dan 400 hoogtemeters, erg de moeite waard.

100001071010000107131000010717100001070810000107271000010725

Terug beneden begon het te regenen en het is die dag niet meer opgehouden. Vandaag 23 augustus nog wat miezerig weer. We staan op een camping in Sligachan. Tegenover de camping ligt een pub, gaan daar eens kijken of ze een bak koffie of een pot bier hebben.

1. Lisette Timmermans:
    22 augustus 2023
    Laat het maar lekker regen, met een pub in de buurt. Hoef je verder geen excuus te verzinnen.
  2. Rose-Marie:
    22 augustus 2023
    En? Lekkere koffie met iets sterkers erbij wellicht?😅
    Ondanks wat grijzer weer en drukker enz. word ik toch wel steeds enthousiaster van jullie plaatjes en verhaaltjes.
    Groetjes uit een warm en afwisselend warm/heet/benauwd/aangenaam Limburg
  3. Herm:
    Hoy Karin en Henk,
    Ben ook ooit op Skye geweest en heb daar haggis met need en tatties gegeten. Echt een aanrader maar dan wel met een flinke bel Schitse Whisky 🥴
    Smakelijk
  4. Bert:
    22 augustus 2023
    Super leuk jullie avonturen en foto’s, wij genieten mee zo.
    Denk er wel om bij de dag te leven hé, jullie lopen een dag voor 😉🤣
    Groetjes jullie knapste kind
  5. Peter:
    22 augustus 2023
    Super leuk en die helling 400 meter hoog is goed oor Henk zijn buikje,en een Pot Bier in de pub zal er zeker zijn,gr vanuit Kessel en geniet van jullie geweldig avontuur
  6. Paul en Marleen:
    22 augustus 2023
    Echt leuk om jullie reisverhalen te lezen en de bijbehorende foto’s . Prachtig landschap. Ik krijg ook weer zin om naar Engeland te gaan.
  7. Marian en Geert:
    24 augustus 2023
    Even jullie reisverhaal bijgelezen.
    Fantastisch land en mooie plaatjes.
    Jullie 2-en zien er heerlijk ontspannen uit😇😇.
    En voor straks in in de pub: Proost🍻
  8. Paul Lennaerts-Wijnands:
    29 augustus 2023
    Geweldige foto’s en knap gelaupe! Zeker met naat waer is hût elke sjtap good oplette. Skye is supergaaf indeed👊👊
  9. Peter:
    30 augustus 2023
    Sjoene foto’s en, noa de klim, zeker unne pot beer verdeend!