Bijna thuis

14 mei 2024 - Feuillères, Frankrijk

Na een paar maanden  verschillende talen gebrabbeld te hebben, soms met handen en voeten, is het geweldig om weer Nederlands te kunnen spreken. We zijn op 13 mei Belgie binnengereden. Tussenstop in Vleteren om bij de Sixtijnse broeders een paar kratjes Westvleteren te scoren, heavenly.

20240513_131748

Op 14 mei doorgereden naar camperplaats in Vessem, vertouwde plek, vaker geweest. Morgen nog een uurtje rijden en dan zijn we weer thuis. Het was een geweldige trip.

De komende maanden vertoeven we in Kessel, "dao wao we zien gebaore". We verheugen ons op het weerzien met onze kinderen, kleinkinderen, familie, vrienden en bekenden.

We reizen dit jaar nog een keer naar het zuiden, plaatsen dan weer een verhaal. Als je dit niet wil moet je je gewoon afmelden. Zoniet komt er ooit weer een email voorbij.

Bedankt voor het lezen van onze berichten.

1000025814

1. Riny van de Venne:
    14 mei 2024
    Sjoon det veer mit koste genete van euche trip.
  2. Ruth:
    Bijna…
    Heel fijn om jullie weer te kunnen knuffelen! 🥰
    Welkom thuis morgen
  3. Lisette Timmermans:
    14 mei 2024
    Heerlijke reis, genoten van jullie verhalen. Maar ook fijn om jullie binnenkort weer live te zien. Welkom thuis.
  4. Denice:
    14 mei 2024
    Wat een geweldig avontuur , heerlijk de verhalen te lezen ik geniet gewoon bij het lezen.
    Welkom terg in Nederland
  5. Flip op den brouw:
    14 mei 2024
    Proost! Prachtige verhalen, prachtige foto's! We hebben er van genoten!
  6. Hans en Fieke:
    15 mei 2024
    Genoten van de verhalen en foto’s. We hopen jullie snel te zien. Geniet van de knuffels van de kinderen en kleinkinderen morgen en de pootjes van Teddy.
  7. Jan en Els Peeters:
    15 mei 2024
    Fijn dat jullie weer heelhuids terug zijn.
    Geniet nu maar weer eens van alles hier.
    Wij genoten van jullie verhalen.
  8. Paul:
    15 mei 2024
    Ik had je belooft om niet te reageren.
    Ik wil een uitzondering maken:
    Bliej det ge d'r weer ziet 🙈
  9. Rob:
    15 mei 2024
    leuke verhalen en foto's !
  10. Peter:
    15 mei 2024
    Leuk dat jullie weer in Nederland zijn ,maar geniet nog steeds van jullie reisverslagen gr,en tot ziens
  11. Marlies Kusters:
    15 mei 2024
    Welkom terug in Kessel! Geniet van de knuffels van kinderen en kleinkinderen!

Jouw reactie